Bloggspöke

Ja, som ett spöke reser sig denna blogg ur sin grav. Allt för länge har den legat död och guppat omkring i cyberhavets mest avlägsna vatten. Men nytt år och ny giv! Jag ska göra ett försök återuppliva denna gast.

Att försöka förklara varför bloggen legat nere så länge känns mest fånigt, men jag skyller på dålig inspiration. Jag har mest suttit och väntat på att mitt liv ska ta fart. Vilket jag får säga att det har nu.

Imorgon flyttar jag till vår vackra huvudstad Stockholm och påbörjar min
anställningHero Kommunikation. Oerhört spännande får jag säga, någon nervositet har ännu inte smygit sig på och jag vet inte om det är positivt. Men jag har varit utan arbetsmässig stimulans alltför länge så det är med ren och oförfalskad glödje som jag inträder i kommunikationsbranschen.

Förhoppningsvis kommer jag i framtiden vara så fylld av inspiration och goda idéer att jag måste skriva ner det på bloggen, eller så jobbar jag ihjäl mig och får ingen tid för bloggen alls. Vi får se.

Häng med nu när Blogg Fyhr Alle goes Stockholm!

Kommentarer
Postat av: Ninjan

Välkommen tillbaka till livet, Tomas blogg! Det är mycket lite som är underbart men livet är fantastiskt.

Postat av: Mefisto

Ang. Bäckis: Nu är han bara en poäng från rookietoppen. Sånt värmer väl ett gammalt Gävlehjärta ;)

Greetings from Malmö - snart nya hockey/fotbollsarenor

2008-02-07 @ 10:46:51
Postat av: Bankok

Blogga då fuhr. Eller vågar du inte?

2010-05-23 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback